barbiee_ çok fazla iade oldu yani bunu gözümle gördüm ön kamera ısınma ve batarya sorunuyla gelen çok insan vardı malesef ben 15 pro max alıcaktım eşim kronik sıkıntısı çok 16 bekle dedi zaten birşey kalmadı 14 pro max kullanıyorum şuan bende arkadaşlarımın çoğunda var 15 pro max onlarda ön kameradan şikayetçi ama belki de sizinkisi yapmaz bilemem canınızı sıkmayın batarya için size tavsiyem 20 altına düşürmeyin 80 üstüne çıkmayın bu şekilde bataryanın uzun ömürlü olmasını sağlarsınız ☺️