gizemvatansever barbiee_ ben 14pro max, görümcem 15 promax kullanıyor. Benim kameram daha iyi çekiyor, başka fark göremedik
karan0772 barbiee_ Ben kullanıyorum çokta memnunum iphone olsun taştan olsun ya bütün serisini kullandım hepsi birbirinden güzel 😍
barbiee_ karan0772 bende memnunum valla kamera sorunu var diyenler yalan söylüyorlar aşırı güzel çekiyo