eylulmaysa iyiki cikmisim bebegimi kendi istedigim gibi yetistiriyorum kv kalsa bebem sekerlide yiyecek kendi yemeklerinden verecek, tv izleyecek, ağlasa ilac icecek vs 😁 banyosuna bile karisirdi sabah banyo yapacak derdi simdi soz hakki yok aksam yaptiririm uyuturum oooh mis gibi uyur 😁 ama maddi olarak elimizi rahatlatmasaydik cok zordu. Hamile oldugumu duyunca kredi cektim 2 yasina kadar tum esyalarini aldim krediden artan parayi ayirdim kenara attim rapor param vs kiramizi odedim yoksa bunları dusunmeseydim cok zora düşerdik ama hazira dag dayanmaz mecbur buyusun krese vermek zorunda kalicam