shrhyt çok haklısınız bugün kızdığımda dudağını büzdü hemen sarılıp özür diledim daha 3 aylık ama her şeyi anlıyor sonra bağrıma basıp uyuttum öyle pişman öyle suçlu hissediyorum ki gerçekten bir daha yapmıycam Rabbimden af diledim ona kızdığımda Rabbimin de gidiyor gücüne ben ona böyle bir mucize verdim yaptığına bak diye hep böyle düşünüyorum ama gerçekten bazen öyle kötü oluyorum ki çıldıracak gibi ama sakinleşmeye çalışıyorum kızsam da bin pişman oluyorum