eylulmaysa asla sezaryen doğurmam kesin normal dogururum dedim sezaryen dogurdum, bebemi 2 yasina kadar emziririm dedim 3 ay emdi, bebem insanlarla bir arada olmama engel olamaz dedim 1 yasinda ama hala insanlarla ayni masada hatta bazen esimle ayni masada yemek yiyemiyorum, koca parasi yemem ben dik duran bir kadinim dedim torun olmadan once nolur torun ver ben bakarim dedi bebem dogdu kv ben hastayım sen ne bicim annesin sen bak dedi istifa ettim kocamin eline bakıyorum, kilo vericem dedim dogum kilom hala durur ustune sezaryen gobegi. Rahat rahat gezerim dedim bebem her yerde kiyameti koparttigi icin evden cikasim gelmez😁
Ama yapmadiklarimda var. Emzik vermicem dedim vermedim, ekran yok dedim izletmedim, sallamam dedim yatakta kendisi uyumayi ogrendi. Bebegim serbest buyur kisitlamam, esirgemem dedim yaptim.
Ha bir de bebegime kiyamam kesin dedim yeri geldi mi kiziyorum tatli sert sekilde 😁