panik bir anne olmam dedim anksiyete hastası oldum, asla sallamam dedim salladım, süreçten keyif almaya bakıcam dedim her gün bir posta ağlıyorum… kendi bakımımı aksatmam, bakımsız gezmem dedim en hassas olduğum şey kötü koku. 3 güne bir banyo yaparsam şükrediyorum, nemlendirici bile sürmüyorum, bugün aşı olduk o kadar huzursuz ki bırak duşu dişimi bile fırçalayamadım, ekşi süt kokuyorum ve bıyıklarım var.. 2 ayda başıma gelenler bunlar :')