eylulmaysa hayatı akışına göre yaşadım ikizlerim olmadan öncede kesin konuştuğum hiçbirşey olmadı asla kelimesini kullanan birisi değilim ama yemelerini istemediğim şeyler vardı ve hepsi başıma geldi 2 ay sonra 3 yaş olacaklar günde 1 kereyi geçmiyecek şekilde çikolata-cips yiyorlar buarada ilk veren ben değilim neden diye sorduğumdada istediler ne yapalım dendi ben sadece frenliyebildim