sekerszkahve ortanca ablam uykudayken yatağından düştü ve kafasını çarpmasıyla nöbet geçirmeye başladı o zaman ortaokula gidiyordu Şu an 38 yaşlarında halen bayılmaları oluyor hatta en son sonuçları iyi değildi büyük ablamın oğlu ise altı aylıkken nöbet geçirmeye başladı kuzenlerimin birçoğu uykusunda iken ilk nöbetlerini geçirdiler onlar şu an ilaç kullanmıyorlar sadece arada kontrollere gidip geliyorlar kız kardeşim de Şu an nöbet geçirmiyor gerçekten çok stresli bir durum yaşarsa nöbet geçirme gibi bir durumları oluyor Abim ise belirli bir yaşa kadar nöbet geçirdi belirli bir yaştan sonra nöbetleri kesildi bunu gittiğimiz nöroloji doktoruna da anlattım zaten bu tarz nöbetler belirli bir yaştan sonra düzeliyormuş şu an sadece sıkıntı yaşayan tek kişi ortanca cevapla diğerleri uzun süredir nöbet geçirmiyorlar benim oğlum bir yere dalmıyor sadece kasıyor kendini sonra hemen kendine geliyor tamamen bilincinde her şeyin yani görümcemin kızı ise onu hiç hastaneye götürmediler yani bir rahatsızlığı var mı yok mu onu bilmiyorum sadece onun da kendini kastığını biliyorum yakın oturuyorduk sürekli gidip geliyorduk anormal bir gelişimi yoktu yani o yüzden annesi de hiç hastaneye götürmeye gerek duymadı sonra kendiliğinden geçti sadece bir komşumuzun kızı vardı o da saniyelik dalardı gözleri ama çok kısa süreli yani hiçbir şey anlamazdın annesi her ihtimale karşı nörolojiye götürdüğünde meğerse ayakta nöbet geçiriyormuş belirli bir yaşa kadar sürdüğü belirli bir yaştan sonra düzeldi şu an hiçbir sıkıntısı yok zaten bu tarz nöbetler geçiyormuş öyle dedi doktor