svlbrl bunu kim dedi sadece merak ettim benim kızımda epilepsi hastası 6 aylıkken hiç bisey yokken birden bire nöbet geçirdi şuan 22 aylik hala ilaç kullanıyoruz. İlaçlara ilk başladığında sersemlik yapıyor ama vücut alıştıkça düzene giriyor. Sizde ne gibi belirtiler vardı acaba otizm ile aynı belirti dediniz.