Nacikkk çok geçmiş olsun 🤲 oğlum 25 aylıkken, geçen yıl 10 Ocak da ilk nöbetini geçirdi. Benim oğlum da herşeyi geç öğrendi. Geç emekledi geç yürüdü geç konuştu, egg ve mr İstendi,, mr çekildiği gün tekrar geçirince epilepsi teşhisi kondu.. epixx e başlandı. Mart’ta bir yıl oldu ilaç kullanalı. İlaçtan sonra tekrar çok şükür geçirmedi.. bnde epilepsi hastasydım, 9 aylıkken başlamış 9 yaşıma kadar çektim. Ondan sonra tekrar hiç nöbet geçirmedim