Nacikkk bebeğim 6 aylıkken hiç bisey yokken nöbet geçirdi ve egg sonucu epilepsi olduğunu öğrendik şuan 20,5 aylik ilaç kullanıyoruz ama gelişimde gerilik yasamiyoruz aksine maşallah diyim kızımın 50üstü kelimesi var kelimeleri net anlaşılıyor. 19,5- 20 aylıkken tuvaleti ogrendi nadir kaçırıyor, motor becerileri olması gerektiği gibi. Geri kalacak diye hiç düşünmeyin üzülmeyin bebeklik çağında olanlar ilaçları düzenli verildiğinde 4 yasa kadar geçiyormuş