Hameh Senaaydin evet çok büyük problem olmadı çıkarırken huzursuzluk açısından ve beni ısırmıyor ondan çok memnunum 😅
annebalim_ Dedektifgadget ay masallah baya hızlı sızınkı diş ağrısı huzursuzluk var mı ve kolay çıkması ıcın ne yaptınız bsy kullandınız mı
Dedektifgadget annebalim_ hayır kolay olmadı teşekkür ederim tetagil kullandık biz elimle de damaklarini kaşıyordum sürekli bahçeye parka çıkardım araba ile tur arıyorduk öyle biraz unutuyordu ağrılarını 🥺 tam patlamaya yakın çok huzursuz oluyorlar
annebalim_ Dedektifgadget bırı patladı bırı de az kaldı ne uyuyor ne duruyor bı çıksaydı artık bende kullanıyorum onu ama kar etmıyor sankı
Alpinannesi_B 7 ay 10 günlükte birinci diş patladı çıktı biraz şimdi 7 ay 22 günlük ikincinin yeri belirmiş 🥰❤️
tazelianne adakussss 5 ay 20 günlükken göründü ilk dişimiz hemen birkaç gün sonrada yanındaki dişi patlıyor.
ZeydsMom gncglozclk zaten ilk disler dusuyor. Dusmeme gibi bisey yokki. Süt dislerinin dusmemesi sorun olur
BENOYLEUYGUNGORDUMM ebru1412y inşallah ama çok zor yani yaşına girecek hala diş sıkıntısı çekiyor yavrum