Passion Alparslan98 14. Ayda mı çıktı biz de 14 aylığız daha hiç diş yok altta var patlamak üzere ama çıkamadı bi türlü
Passion Alparslan98 bende kaç gündür kafama takıyorum da bi türlü çıkamadı bugünler de çok huysuz gece çok sık uyanıyo muhtemelen bizim de gelir diye düşünüyorum bizden sonra doğan bebeklerin çoğu dişi çıktı bizde daha tık yok 😅
annebalim_ Dedektifgadget ay masallah baya hızlı sızınkı diş ağrısı huzursuzluk var mı ve kolay çıkması ıcın ne yaptınız bsy kullandınız mı