adakussss ilk dışımız 3 ay 10 günlükdu gördüm ve çok sıkıntı yaşadım hiç iyi değil erken dış çıkarmak beni çok ısırdı 1 ay geçmiyordu yaralarim tam geçiyordu tekrar ısırıyordu silikonla emmeye çok zor alisdi yara varken silikon ben takamiyordum daha çok açıyordu 8. Ayına rahat çok zor emzirdim şimdi 9 aylık 1 aydır çok şükür silikonla rahat emziriyorum geç dış çıkaranlar her acıdan çok daha avantajlilar