rabiaozdmr ahsennisa yazın lohusalık çekilmez ya Allah yardım etsin 😏 En güzeli kış . Çok şükür tutturduk 😀
ahsennisa rabiaozdmr wallahi ya en guzeli kis🥰 ilk kizim kisa denk gelmisti dogumu ikinci kiziminda yaza denk gelmisti yine buda oyle yaza denk geldi bi an once lohusalik bitsinn diye dua ediyorum
[silindi] kucukkprens yaa evet, bebiş kaç aylık siz kaç yaşındasınız? Lale sürücü kursuna Migros’a falan yakın mısınız?
kucukkprens [silindi] [silindi] ben 31 yaşındayım 18 aylık oğlum var. Sizin ? Buraya taşınalı 2 ay oldu bize daha. başak centera yakınım. Tanışabiliriz isterseniz :)
Ozlem_20 ilaydats sakıncası yoksa instadan takipleşebiliriz prtak nokta da olursak görüşebiliriz istersen😊
gseraptemel rabiaozdmr selamlaaaar Ben de Diyarbakırdan 4 ay 20 günlük bir kızım var. 28 yaşındayım 🤗😂