ahsennisa cok iyi bilirim temmuz annesi olarak ustune kolestaz gecirdim gobegim, bacaklarim, ust kollarim komple yaraydi cok kaşınıyordum. Sezaryende canimin yanmasi filan bir de en sevdiğim mevsim yazdir herkes tadını cikarirken bir odaya bebegimle kalip herkesin eglenmesine sinir olurdum 😁 keske kisin dogursaydim dedim ilk dusundugumuz zamanlar olmadi kismet degilmis