maviiiissss theyikik aynen doğru bizde kızımız doğunca babası kulağına ismini okudu başkalarının bilmediği sadece benim ve babasının bildiği bir ismi daha var :)
Karmom meryem_kmr biz kendimizi önemli görmüyoruz, insanlar fazlasıyla kötü. Burda bile okursanız kötülük hep evin içinden geliyor, dışardan kötülük gören insan nadirdir.
OptimusPrime theyikik Eskiler göbek adı der. Büyü falan inanmıyorum ben ama ikisininde çocuklarımın göbek adı var. Benimde var. 😂 Adet diye koyduk öyle.
agzimizintadikacmasin theyikik ilk bebepimde hoca kendi okumak istedi ve kendi bir isim ekledi iyi olur böylesi kimseye de demeyin dedi 2.bebeğimde de biz bilerek ek bir isim daha okuttuk iki bebeğim de tek isimli biliniyor ama iki ismi var ben babası biliyor sadece
Cicektebenimcicekligunlerde theyikik Benim varmış evlenip çocuğum olduktan sonra dedi annem ben arkadaşlarıma falan derim diye söylememiş iyi yapmış herkese kesin söylerdim.🙈😃 Cenazede imama söylenir o ismimde ailem kardeslerim biliyor sadece.😃
theyikik Cicektebenimcicekligunlerde evet bende büyüyene kadar söylemeyi düşünmüyorum. Çocuk aklıyla kesin birisine söyler 🤣
agzimizintadikacmasin Cicektebenimcicekligunlerde ahahaa ben olsam bilsem ben de kesin herkese derdim 😁😁😁
maygirl theyikik 2 ismi war birini yazdrmadk kimlige ama bu niyetle yapmamistik biz😆 2.isminide kmse blmiyor bazen eşime soruyorum o bile bazen neydi unuttum dio:)
Cicektebenimcicekligunlerde theyikik Ne hava atardım bee.🤣 Gizli ajanim ben bilinmedik ismim var falan diye 🤣
Cicektebenimcicekligunlerde agzimizintadikacmasin Eşime bile demedim arada aklıma geliyor diyorum sus kadin ananın bir bildiği vardır.🙈🤣🤣
fatma2_1 theyikik biz de yaptık bunu. Bana çok mantıklı geldi çünkü. İsmi sadece eşimle kulağına ismi okuyan dedesi biliyor.
limonzeytinmom Berraa_54 Allah biliyor sanırım 🤣 önemli olan o heralde. Netlik yok yani o mu bu mu diyebilirim sadece 🤭
Kubradt @“yprkbdk” bir arkadaşım öyle yapmıştı. Çocuğun 2. Adını hiç söylemedi tabi. Nüfusta tek ismi var ama ezanla okunan 2 ismi var. Ben de öyle yapacaktım unutmuşum.
merve171214 theyikik evet ben iki çocuğuna da öyle okuttum benimde kimlikte yazmayan ismim var annemden başka kimsede bilmiyor 😊