theyikik bana 2. Hamileliğimde bir arkadaş söyledi bizde kulağına okuttuk sadece ilk kızımda da babam okurken bize sormadan nur ismini de söylemişti onu da kimse bilmiyor 😂 hoş sorsa koy derdim zaten kimliğe yazdır diye diretmişlerdi istemiyorum demiştim ondan aklı sıra kulağına okudu. Büyü değilde nazar için koy dedi oda tam bilgim yok açıkçası