Esilaminel theyikik evet bizde yaptık esila minel kızımın adı benim bilmediğim 3. İsmi var eşim biliyor sadece
birprensannesi41 theyikik doğru banada eşiö söyledi ismini koydum diyo bana bile söylemedi manyak herif😁
KLORAK theyikik mesela iki isim koysan 1 tanesini okusan da olur gibi kimse bilmezse sıkıntı yok 🤣 kimlikte 2 isim kulakta tek isim ama hayatı boyunca herkes 2 isim bileceği için 🫶🏻
bsr161 theyikik biz de öyle yaptık kimlikte iki isimli oğlum. Bir de kulağına okunan ismi var kuranda geçen anlamı güzel bir isim seçtik. Güzel huylu ahlaklı olsun istediğim için bence güzel bir isim seçtim şuana kadar da öyle oldu çok şükür
_YanakReisinAnnesii theyikik biz kurandan da bir ismi olsun diyerek koyduk yani kulağına iki isimli okuttuk ama böyle birşey de olduğunu bilmiyordum 🤷🏻♀️ sadece babası,annemler ve kulağına ezanı okuyan eniştem biliyor konusu da orda o gün kapandı açılmadı bir daha 😅