lavinia00 jdjdjf canım üzülme benim kızımdan da 5 günlükken falan geldi bi kaç kez. Doktorumuz kız çocuklarından hormonlarımızın geçmesinden kaynaklı vajinadan çok az kan gelebilir dedi korkmayın geçiyor🌸
Duriskonunannesiii jdjdjf vajinadan gelmişse geçiyor ,annenin hormonlarından etkileniyorlar akıntı ,kan normal oluyor
Elifeslemada jdjdjf idrardan büyük ihtimalle sıvı alımı yetersizliğinden olmuştur yaz aylarında daha sık karşılaşılan bi durum kendi doktorumdan da duymuştum idrarda bi mineral çöküyo sıvısız kalınca ondan oluyo emzirin ya da mama verin çok susuz kalmış
jdjdjf Elifeslemada sütüm az geliyo meme ucumda yok silikon tutucu ile emzirmeye çalışıyorum sağıyorum günde iki memeden 40 cc çıkıyor . Mama da veriyorum anne sütü ardına . Of morelim çok bozuldu
Elifeslemada jdjdjf gayet iyi 40 cc benim ilk bi ay 5 cc anca geliyodu maşallah moralinizi bozmayın anneden geçen hormonlardan dolayı da olabiliyo benim kızımın da göğüsleri şişmişti yumurta kadar doktora götürdük hemen korkuyla o da kız çocuklarında olabiliyo anneden geçen hormonlardan demişti 2 haftaya düzelir dedi gerçekten de düzeldi ama çok korktum tabi bizim de başlarda gaitada kan vardı mukus vardı alerji mi diye incelediler değildi farklı testler sonucu susuz olduğunu anladık
oykuipek Bu kan besin yetersizliğinden ya da hormonlardan olur. Annenin hormonları bebeğe geçtiği için ilk günler reflü gibi kan olabilir korkacak bir şey yok. Çoğu kız bebekte doğumdan birkaç gün sonra olabiliyor bir kaç güne azalır
fyz81 jdjdjf kız bebekse normal daha 5 gunluk 1 aya kadr kız bebeklerde gorulen bı durum endıselenıcek bısey degıl
hunilimomy jdjdjf Merhaba annemiz, forum kuralları gereği hassas içerikli ( dışkı, kusma, nişan vb.) görsel paylaşmak yasaktır. Resim bu nedenle silinmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz
Tazeanne68100 jdjdjf onu bilmiyorum kuzum bi göster sen doktora ama kakasinda da baya mukus var bana kakadan gelmiş gibi geldi
afraybars1 jdjdjf korkma canım o kan değil susuz kaldığı için öyle oluyo emmeyi daha tam beceremediği için. Hem kan gibi kıpkırmızı değildir hafif turuncu gibidir korkma hepimizin başına geldi ben 2 çocuğumda da yaşadım emmeyi öğrenince geçtiler 1 kaç günden
jdjdjf afraybars1 mememi tutamıyor ucu küçücük çünkü meme ucu silikon aldım ona da kızıyor biberon kolay geliyor . Zorla emzirmeye çalışacağım o zaman
Busra986532 jdjdjf susuz kalmış kuzenimn bebeği 1 hafta hastanede kaldı sağım yapıp götürdü. Sütünüz yetmiyor mu ya da mama mı kullanıyorsunuz. Önemli bir konu bu dr hemen ulaşın
jdjdjf Busra986532 mama kullanıyorum evet sütüm az ve mememi tutmuyor kavga ediyor ağlıyor bende mama veriyorum
afraybars1 jdjdjf bu dönemde doktorunada danışarak mama verebilirsin canım ben öyle yapmıştım aç kalmaması için