Kızım olmadığı için çok ayrıntılı okumamıştım ama kız bebeklerde annelerden geçen hormonlardan dolayı bizdeki regl gibi düşün hafif kanama olabiliyormuş ilk zamanlar, öyle bir şeydir muhtemelen doktora gittniz mi? Eğer yaşarsanız diye söylüyorum herkes alerji demiş ama popodan gelen kan çatlama sebebiyle de oluyor kabızlık dolayısıyla ilerki günler için aklınızda bulunsun 🫶🏻 geçmiş olsun