minervadefne barbiee_ pil sağlığı önemli ya bence hangisininki uzun gidiyorsa onu alın bence bundan önce 7 plus kullandım uzun yıllar şarjda yaşadım resmen illalah etmiştim 😂
Dilaylaa barbiee_ 14 daha iyi olur bence kamera önemli sksksk ben 15 almayacağım mesela 14 beni daha dört sene felan götürür nasıl olsa başka çıkar o zamanlara. Şarj durumuda iyi .
ArvenMom barbiee_ 15 serisi kronik sıkıntısı var 14 pro max apple serisi arasında en iyi telefon markası şuan
benim-kalbim-o barbiee_ 14 pro max kullanıyorum 1,5 yıldır herşeyiyle mükemmel bir telefon fotoğrafları normal fotoğraf makinasından farksız çekiyor 15 alıp geri satan arkadaşlarım var tekrar 14 te döndüler memnun kalmadılar
barbiee_ minervadefne ay bende ahahahha bide sıcakta soğukta kapanıyordu elimle ısıtırdım kış günü ajajsjsjsj
Ballilokmam11 barbiee_ esimde 15 pro max var gayet de guzel kim neye dayanarqk kotu diyor hem imkan varsa son modeli alınmalı ki gelcek güncellemeden hep faydalanilabilsin
onefinemom barbiee_ 14 pro max kullanıyorum, kamerası güzel ama odaklama sorunu çok oluyor sinir bozucu bir şey