barbiee_ benim-kalbim-o 3 taksit yapıyor bide vade koyuyor çok pahalıya denk geliyor siz nasıl yaptınız
Ballilokmam11 ArvenMom 15 veya plus için olabilir ama pro max ilk çıktığı günden beri kullanıyor wsim gayet güzel hiç sıkıntı yaşamadı
ArvenMom Ballilokmam11 hayır bütün seri de kronik sıkıntı var şuan çıkmamış olabilir ama %80 85 sorun çıkarıyor anlatmak istediğim bu siz şanslısınızdır çıkmamıştır şuan ama eşim bu sektör de mesela bana almadı sorunlu olduğu için 16 serisini bekliyorum
benim-kalbim-o barbiee_ benim eşimin kuzeni Türkcell bayisi işletiyor appleden alıyordu direk sağolsun o bize elden taksit yapmıştı ben aldığımda zaten 47 bindi 3 4 ayda ödemiştik
Naparsanyap 15 kullanıyorum aşırı memnunum kamerası çok iyi. Şarj uzun süre gidiyor. Hiç sıkıntı yaşamadım