defnevedoruk barbiee_ 14 pro max, yakın zamanda değiştirmeyi düşünüyorum kesinlikle 14 pro max alırım kız kardeşim kullanıyor dehşet güzel bence ve evet bende bir kaç kişiden 15 ile ilgili kötü yorum gördüm
barbiee_ defnevedoruk dün gittik alacaktık vazgeçtim. 14 pro max kamerası bayağı iyi diyorlar aklımdaydı oda teşekkür ederim
Dilaylaa barbiee_ 14 daha iyi olur bence kamera önemli sksksk ben 15 almayacağım mesela 14 beni daha dört sene felan götürür nasıl olsa başka çıkar o zamanlara. Şarj durumuda iyi .
minervadefne Hepsinin bir kronik sorunu oluyor ya onu öğrenip öyle alın mesela 12 kullanıyorum arama yaparken hoparlöründe sıkıntı oldu kronik sorunmuş meğer 11 in pil ömrü çabuk azalıyor diye duydum biri daha böyleydi ama hangi serisi olduğunu hatırlayamadım