melisimm_ yapıyoruz borcumuz olmuyor mu oluyor ek hesaba giriyor eşim. Evleneli 3 yıl oldu . Ev eşyası masraflarını kapatıp 2 yılda birikim yapıp altımıza araba çekti üstelik sadece 6 ay araba borcu ödeyecek 🥲 eşim bu konularda çok hesaplı kitaplı işi döndürüyor şu zamana kadarda asla bizi borcumuz var diyip bireyden mahrum etmedi haftanın 2 günü gezdiriyor haftanın 2 günü et tavuk türü yediriyor. Hep eve eli dolu geliyor hakkını ödeyemem yani bence tek memur maaşıyla çok rahat gecinilir