melisimm_ çok ucu açık bir soru. Hangi şehir olduğu farkeder. Kira mı ev sahibi misiniz önemli. Halihazırda girmiş olduğunuz bir borç var mı önemli. Geçinmekse herkes bir şekilde geçiniyor. Ama yetememek diye bir şey var. Biz geçinen ama yetiremeyen eksilerden yiyip artı bir önde eksi bir geride devam edenleriz. Herkesin gelir düzeyine göre borçları da o kadar fazla oluyor. Ayağını yorgana göre uzatmak meselesi. İki memur maasiyiz. Kira ve borçlar sebebiyle eksilerden geliyoruz rahatlatacak aya kadar. Borç dediğim de o da bir yatırıma gidiyor ama. O yüzden bu tür soruları genellememek daha doğru. Ya da detay vermelisiniz