melisimm_
Yaşam standartlarınıza göre değişir.
Mecbur kaldıktan sonra her türlü geçinilir ama zor olur.
Doğum iznim bittiğinden beri bizde tek maaşla, üç kişi geçiniyoruz. Tek avantajımız eşimin maaşının iyi olması. Yinede bende işe dönersem çok daha rahat edeceğiz, biliyorum.