Bende emzırıyorum dıyetısyenede gıttım 4 kılom için aslında gobekten yana sıkıntım vardı sabah yumurta 5 zeytın 2 parmak kalınlıgında peynır ve 1 dılım ekmek sınırsız yeşillik yıyordum
Ara ogun yarım pkt cubuk kraker 1 cevız yada 5 fındık yada 2 hurma sut etkılenmesın dıe hurma önerılır
Öğlen 1 kase corba
Ara ogun 5badem 1 avuc leblebı
Akşam yemegı sebzelı yemek 5 kasık salata pılav varsa bulgur 7 kasık pırınc 5 kasık makarnada 5 kasık
Ben bu şekıl yaparak 1 ayda 4 kılo verdım hepsıde yagdan gıttı hem hıc bsyden kısmıs olmuyorsunuz gunluk yaptıgımız yemeklerı yemıs oluyorsunuz oglen corba içmezsenız 1 dılım ev kekı yıyebılırsınız
Sporda gunluk mutlaka 30 dk go whıt jo yapıyordum asırı zevklı super yag yakıyor