Eylul301023 on günü aşkın diyet ve spor yapıyorum . Ekmek sadece 3 dilim yedim bu on günde . Spor programı hazırladım ona ait listeyi yapıyorum . Her gün bir saat spor , tüm vücut bölge bölge gidiyor . Kızım 13 aylık emziriyorum sütüm kesilmedi . 4 litre suyu zorluyorum günde . Bana inceldim gibi geliyor . Kilo veremediysem diye korkudan tartılmıyorum . Abur cubur tatlı tamamen bıraktım . Programı bitirdikten sonra da spora devam etmeyi düşünüyorum , hayırlısı :)