Bebegimm1 yahehe6 ben verdim yüklü miktarda ürün türkiyeye giriş yaptı kısa sürede. Ve ürünler gelsin tekrar alıcam şuan biraz fiyat arttı ama yine aralarında uygun çok var
annediyebiri Alya-Sena aşırı vergi oluyor ilk alanlar kuponla aldı vergi ücretsiz gibi oldu sonra kaldırmışlar o kuponu
Alya-Sena annediyebiri aynen ben kupon kullanmadim ama ilk siteye girdigimde cok ucuzdu vergi 100 kusur biseydi 12 parca urune vergi dahil 500 vermistm. Vergiyede zam gelecekmis simdi talep cok oldugu icin.
ladymoms_ yahehe6 evet güvenilir sipariş vercem bende çok uygun gümrük falan da var bide çok normal burdan alcagimiz kıyafet aksesuar vs herhangi birşeyi dahada pahalıya alıyoruz en azından gümrüğe veririz o parayı daha iyi deneyin bence
Adoele Alya-Sena ne zaman sipariş vermiştiniz kaç gündür gümrükte benim 9 gündür gümrükte bi türlü kurye almadı 7 tane tişört almıştım ondan heralde takıldı
myarenb Adoele benimde 1 temmuzdan beri gümrükte, takılacak sayıda bişey de almadım. bence yoğunluk var
Alya-Sena Adoele ayin basinda siparis vermstim 2 3 gun icinde hemen yola cikti dun gumrukde yaziyodu. Gumruk kontrolu biraz uzun suruyomus oyle yaziyordu. Ayni saticidan 7 taneyse takilmistir bencede
efeninannesi4207 Adoele benimde 9 gün sonunda kurye aldı canım büyük ihtimalle yarın bir gün alır seninkinide
Adoele myarenb inş öyledir ilk defa sipariş verdim heyecanla bekliyorum gelmesini kızımda toka sticker falan almıştı hergün soruyor ne zaman gelecek diye inş bi an önce gelir siparişlerimiz
Alya-Sena Cileklisodaa 2 3 gun du sanirim hemen verdiler kargoya suan gumrukde iste. Kargo hizlandir butonu var ona basmistm sitede
Adoele Alya-Sena yok hepsi farklı satıcıdan ama aynı üründen iki taneden fazla alırsan takılıyor diyorlar ben bilmeden 7 tişört aldım ya kızıma hepsi de çok güzeldi eleyemedim 🥺
Cileklisodaa Alya-Sena 2. Gün oldu kargoya verilmedi hala tedarik ediliyo diyo sanırım benimki uzun sürecek
efeninannesi4207 yahehe6 evet aldım bugün 21 gün oldu bugün gelecekti kargo hala bekliyorum gelince paylaşacam 😊
Badeninannesi60 Herhangi bi limit sınırı varmı peki en az ne kadar olmalı acaba sepet tutarı bilgisi olan varmı