yahehe6 sipariş verdim bu gün geldi ürünlerim çok güzel hepsi çok beğendim ama 500 tl ye 382 tl gibi bişey vergi ödedim kargo hızlandır yazıyodu ücretli olduğunu bilmeden bastım ordan da ayrı 200 tl çekim yaptılar 🙁 ürünler güzel ama hem çok uzun sürede geldi hemde vergi falan çok alıyo 🙁 benim ürünler Hong Kong dan 28 günde geldi