aysima38 ben bunu yeni yaşadım 2 çocuğum car plansız bir gebelikti tekrar gebelik düşünmediğim için denemedik ama hiç korkulcak bişiy değil o ara ağır kaldırmışsındır ilaç içmişsindir kromozmsal bir bozukluk olabilir sağlıksız olduğu için beta yükselmemiştir umudunuz yitirme nasip olur tekrar