aysima38 normalde 2 gün sonra ölçtüğünüzde bu değer olması lazım, 3 hafta için çok çok az bir artış. Farklı bir yerde baktırmış olsanız bile bu kadar az artış olacağını sanmam.
Tavsiyem çok gecikmeden bir kadın doğumcuya görünün. Dış gebelikse en azından ilaçla düşürürler, operasyona vs gerek kalmaz. Kimyasalsa zaten adetiniz gelir kendiliğinden, müdahale etmeye gerek kalmadan.