Happybaby06 ben 14 gündür adet görmedm beta değer 0.200 gibi . Çıktı gebelik yok dendi bende hiç gecikme yaşamazdm yarın kontrele gidicem 14 gün gecikme sürecinde sadece kahverengi leke geldi acaba benimde mi kimyasal gebelikdir ve ya da başka nedeni olabilir mi nasıl merak ediyorum hiç gecikme yaşamazdm randevuyu da geç tarihe alabildm adet de olmadm hiç bu zamana kadar gecikme yaşamazdm