aysima38 Bu konuda bilgili biriyimdir.Size tavsiyem kan tahlilerini hep aynı yerde yaptırın çünkü laboratuvara göre değer aralığı farklı oluyor.Eger beta ilk yapıldığında 200 ise 3. Gun en az 400 olması gerekir…Bazen döllenme olur ama kese oluşmaz kimyasal gebelik denir buna ve bir hafta içinde regl olunur.Hatta yüz kadından biri bunu muhakkak yaşar regl gecikti sanır oysa ki kese olmadan vucut regl ile dışarıya atar ama bu düşük değildir kese oluşmadığı surece