mervee345 amiinn inşaAllah yaa, yok benimkini cildiyeci sadece o batan kısmı çekti kenar kısmını dibine kadar, ama şimdi daha beter oldu, çektirmek de pek çare değil, orası sıkıntılı değil ama o parmağımın diğer tarafı ve diğer tırnağın iki yanı da aynı oldu 😔😔ortopediye gittim hiçbir şey yapmadı emziriyorum diye ilaç da yazmadı enfeksiyon için