ecrinnigar aynısını yaşadım sağlık ocağına gittim doktorum ayak sağlığı merkezine yönlendirdi, cildiyeye de gidebilirsiniz. Önce iltihabı kuruttu sonra o eti küçülttü şu an az kaldı. Biraz zaman alıyor, benim sürecim de hala devam ediyor ama tırnağı içinden aldıktan sonra acısı kalmadı en azından. O acıyı çok iyi bilirim bir an önce sağlığınıza kavuşmanızı dilerim 🌸