Bende de aynı durum var iki baş parmağımda da var, bir de ben ilk olduğunda çektirdim ama çektirmenin de bir anlamı yok bu sefer diğer parmağıma sıçradı enfeksiyon, o da çok kötü oluyor canım acıyor çok antibiyotik kullandım,ben de emziriyorum korkuyorum artık kullanmaktan,ama ne yapacağımı da bilmiyorum, bakalım evde soğanla sarmayı düşünüyorum ama,inşallah hepimiz şifa buluruz 🤲🤲