Kızım 4 aylıktan beri sinirliyken veya ağlarken resmen anne diyo şu an 7 aylık baba diyo ama ben bunları bilinçli söylediğini düşünmüyorum babıldama döneminde çünkü sürekli ba ba ba diyo acıktığı zamanlar ağlarken memmem diyo ama bence bu da bilinçli değil ya 😅 çok küçük değiller mi konuşmak için