senkendinideligibiyaptinya Merhabalar kızlar bebişler ne zaman konuşmaya başladı anne baba gibi tek kelimeden bahsediyorum
papatya_17 senkendinideligibiyaptinya bugün tam 9 aylık oldu öncesinde bababa falan diyordu bu sabah babam dedi biz şok ☺️💙
neanladinyurdagull senkendinideligibiyaptinya 7 buçuk aylıkken başladı.Dede,hınhın,anne,geldi,hade,gel babasını isminin yarısını söylüyor ama baba demiyor 😬🤣Bi sabah ansızın bütün bu kelimeleri söylemeye başladı en büyük yardımcısı bence abisi hiç susmuyor 4 yaşında
princees senkendinideligibiyaptinya 6 aylık baba 7 aylık baba gee şimdi 8 aylık anne -baba -dede -nene-mama diyor maşallah 🥰😍
Minikatabeyy 7 aylık dede 8 baba 10 ay anne Şuan 15 aylık anne, baba, gel, git, baba eve gel anne ara gibi basit şeyleri konuşabiliyor
senkendinideligibiyaptinya Minikatabeyy bizde 7. Aya yeni girdik ufak bir sürpriz ile baba dedi bende bilinçli deyip demediğini anlamaya çalışıyorum çünkü iki üç gündür babbababb baba diyor
Mrvll senkendinideligibiyaptinya bilinçli olması için her babayi gordugunde baba demesi gerekiyor. Bir sefer değil çok sefer gerekli emin olmak için de. Ortaya bababababa olarak babildama dönemi. Anlamlı kelime için erken bu ay
senkendinideligibiyaptinya papatya_17 daha o kadar küçük geliyor ki gözüme konuşmasını duymak çok duygulandırıyor inanamıyorum o yüzden sorayım dedim acaba kendimi mi kandırdım herhangi ses mi çıkarıyor yoksa konuşmaya mı başlıyor size sormak istedim🌸
duyguloji3478 senkendinideligibiyaptinya 5,5-6 aylıkken gel ve ver diyordu bilinçli bir şekilde el işaretiyle birlikte şimdi 11 aylık baba dede meme mama geldi gitti ver gibi kelimeleri söylüyor bilin bakalım sadece ne demiyor ahahah
yadszzz 9 aylı baba anne diyo ama arada mesela eşim hadi diyo bana o da hadi diyo ama anlık diyo bazı kelimelerimizi tekrarlıyo bilinçli mi bilmiyorum 🤪
maygirl senkendinideligibiyaptinya 9 aylık iken anne baba dede mama demeye basladi suan 13 aylık 18 kelimesi war😊bu kelimelerin hepsininde anlamini bliyor blincli olarak soyluyor
sevvgi maygirl maşallah ayına göre kelime sayısı çok iyi. Özellikle birşey yaptınızmı dil gelişimi için 💕
maygirl sevvgi cok özel bsey yapmadigimi duşunyorum,çunku burdada ayni seyleri yapam birçok annenin yazisini okuyorum..genelde doğdugundandır.gunluk rutinlerimiz daha 3günluktu ogün bugundur hergun enaz 2 ile 4 kitap arasi mutlaka okuyorum…suana kadar ekran hiç gormedi bilmiyor..4.ay itibari ile hergun kar firtina yoksa dısari cikardik.her gordgm seyi soyledim adını..ewde birlikte oyun oynarken surekli knusuyorum hic birsey bulamasam konuşacak yemek tarifi anlatiyorum mutfaktayken..konusmak istemedgm zamanlarda mutlaka bebek şarkıları yada sözlü masallar açık oluyor telefonda sesini duyuyor hep yani telefonu gormeden..bunlar…
happyysmomm senkendinideligibiyaptinya 5 aylıkken anne diyordu arada tabi bilmeden şuan 8 aylığız baba, horoz sesinden üüüüüüü,memme, mama,anne der arada şimdilik bu kadar
Madamehappyyyyy senkendinideligibiyaptinya 8 aylık anne dedi sonra baba Şuan 13 ay7 günlük Anne-Baba-abi-aba(abla) -hacı-efsu(elifsu)-gel-ver-hadi-bulebule(böyle böyle )-bay bay - di Siri- dede- anneanne- bu- cart curt-nen nen -mama ve anlamsız uzun konuşmaya çalıştığı kelimeleri söylüyor.
Busenurb 3.5 aylıklıkken bana sinirlenince aaannniiiiiğğğğğ gibi bir şey dedi iyili kayda almışim yoksa kimse inanmazdı şimdi 5 aylık arada yine sinirlenince annehhhhhhh diyor :))))