sevvgi cok özel bsey yapmadigimi duşunyorum,çunku burdada ayni seyleri yapam birçok annenin yazisini okuyorum..genelde doğdugundandır.gunluk rutinlerimiz daha 3günluktu ogün bugundur hergun enaz 2 ile 4 kitap arasi mutlaka okuyorum…suana kadar ekran hiç gormedi bilmiyor..4.ay itibari ile hergun kar firtina yoksa dısari cikardik.her gordgm seyi soyledim adını..ewde birlikte oyun oynarken surekli knusuyorum hic birsey bulamasam konuşacak yemek tarifi anlatiyorum mutfaktayken..konusmak istemedgm zamanlarda mutlaka bebek şarkıları yada sözlü masallar açık oluyor telefonda sesini duyuyor hep yani telefonu gormeden..bunlar…