Merhaba, bebeğim 23 aylık tam bir memekolik ,emerken resmen akrobasi yapıyor değişik hareketler ve durmadan meme istiyor.
18 aydan bu yana kademeli azaltmaya çalışıyorum olmuyor.Yapanlar nasıl yapıyor ? Dikkati dağılmıyor bebeğimin ,konuşşam da kar etmiyor.