Okuyanbiranne ben 20 aylıkta bıraktım. Sadece emiyordu yemek yediremiyordum. Geceleri sürekli uyanıyordu, gün içinde 20 kez falan emiyordu. 10-15 dakikada bir. Bir anda bırakmak istemedim psikolojisi bozulur diye 2 saatte bir emzirmeye başladım sürekli dikkatini dağıtarak işte memem acıyor olmaz vs diyerek. Emme sürelerini kısalttım. Annecim canım acıyor emmeyi bırakalım vs diye. Ama 2 saatten daha uzuna çıkaramadım. Sabır taşı aldım bırakmak için, tam o arada hamile olduğumu da öğrenince bi gazla bıraktım. Sabır taşını sürdüm tadı çok kötü ama ona rağmen emdi. Sonra gündüz gözüne yaptım ve bak egh olmuş annecim acıyor diyordum ya sana yara olmuş artık emmeyelim falan dedim. O da emmedi. İlk 2-3 gün biraz bocaladı duygularını mememde yaşıyordu sarılarak yaşamaya başladı. Emerken uyurdu şimdi sarılarak uyuyor, hep nasıl uyutacağım diye düşünürdüm meğer böylesi daha kolaymış. Akşam yatıyor sabah kalkıyor falan. Mis gibi oldu. Ve hamile de olduğum için göğsümde şişme ağrı olmadı.