Okuyanbiranne biz şu an azaltma aşamasındayız benim oğlum da bir dönem emzik gibi görüyordu beni kendi kendime şuna bir son vermelisin dedim ve azaltmaya karar verdim
gece sürekli uyanan bir bebek değil çok şükür bu yönden şanslıyım 🤲🏻 ama gündüz gecenin acısını çıkarttığı için bu bir aydır azalattım sabah 7 gibi uyanıyordu o zaman beynim yanmasın🤯 ve memişlerim rahatsız olmasın diye emziriyorum uyuyordu sonra 9 gibi uyanıyor tekrar meme istiyordu vermiyordum hemen oyalamaya çalışıyordum kahvaltıya geçiyordum bağımlı olduğu için sürekli istiyordu ve konuşuyordum onunla
“sen büyüyorsun artık memişimiz azalıyor ve tamamen bitecek o yüzden sadece uyumadan önce içebilirsin vs vs “
gibi konuşuyordum ve inanın bana çok akıllılar hemen adapte oluyorlar ilk birkaç gün hem anne hem bebiş için zor oluyor ben duygusal yönden biraz etkilendim hala tamamen bırakmaya kendimi hazır hissetmiyorum açıkçası 🥹
Emerek uyuyan bir bebek öncesinde akşam uykusuna geçmeden bir rutinimiz vardı zaten bu yönden çok zorlanmadım ama rutinimizde şu şekildeydi
Yatmadan bir yarım saat önce başlıyor rutinimiz
Alt üst değiştirme
Diş fırçalama
Babaya ve tüm eve iyi geceler 😂
Odamıza geçiyoruz kitap okuyoruz üç tane uykuyla alakalı kitabımız var üçünü okumadan bırakmıyor beni🤦🏻♀️
Sonra meme istiyor veriyorum istediğin kadar emebilirsin sonra memişe iyi geceler deyip öpüp kapatıyoruz yatağına koyuyorum ayıcığına sarılıp uyumaya çalışıyor
İlk günler uyuma süresi baya uzun ve ağlamalı sürüyor iki saat kadar nerdeyse ama zamanla süre düştü şu an 20 dk da uyuyor ve rutine de alıştı gelip istiyor hala gün içinde ama memişimiz azaldı anneciğim bunu biliyorsun deyip dikkatini dağıtıyorum bu şekilde ilerledik şu an 23 aylık olmak üzere bir kaç gün sonra
Baya uzun olmuş okursunuz inşallah 😂😂😂