Gazerock bende aynıyım canım 6. Gundeyız sanırım hala emzirecekmişim gibi acaba uyurken son bi kez daha emzirsem mi hatırlamaz belki diyorum vedalaşamadım hala dusunmemeye çalışıyorum yoksa yapamayacağım tek avuntum kilo almıyor artık gece cok sık uyanıyodu onun iyiliği için diye düşündüm, birde biz gunde 2-3 kez emmeyi beceremedik yani olmadı keşke oyle devam etseydi de emdiği kadar daha emseydı, dusundukce ıcıme bısey oturuyor