zencizeytin Ve 5 aylık bebeği olan, henüz yeni doğum yapmış sayılan birine, bu şekilde had bildirmeyi seçtiniz öyle mi? Felsefe tamam ama psikoloji mezunuyum demeyin lütfen. Ki doğru bile olsa , her doğru her yerde söylenmez. Yapıcı eleştiri diye birşey var ama sanırım bi’habersiniz.