zencizeytin Ben sizin yanlış anlaşıldığınızı düşünüyorum. Biraz yukarıda bende eleştirdim sizi. Fakat size yazılan cevaplar da sizden aşağı kalır değil. Hatta sizinkileri de geçmiş, hakaret boyutuna ulaşmış. İyiyi konuşurken zorlanıyoruz da, kötüyü konuşmak neden bu kadar kolay anlayamıyorum. Seçimlerimizin sonuçlarını yaşıyoruz. Üslubunuz hoş olmadı ama kötü niyetli olduğunuzu düşünmüyorum.