zencizeytin söyleminizde haklı veya haksız olabilirsiniz, sadece diliniz biraz sert olmuş. burada hepimiz anneyiz. siz dahil bir anda böyle bir yorum okusanız yıkılırsınız. bunun meslek falan ilgisi yok annelik duygusu çok başka. kaldı ki anne zaten dertli, mutsuz, üzgün söyleminizi daha yumuşak bir dille söyleyebilmek daha hoş bence ☺