Mommyhann ya kullanışlı ama hani ne bileyim montesori yatak odası takımına bence fazla anlam yüklenmiş, bana öyle geliyor, bu takım benim değil ,eşimin tercihi idi, o yüzden aldık. Köyü demek büyğk haksızlık olur, haşa kötü değil. Ama abartıldığı gibi bir şey mi, bence o da değil. Montesorinin başka kanalları daha makul geliyor bana oda takımına göre :)))))