adaatuna Mommyhann ben memnunum 9.ayındna itibaren orda yatıyo. Eşim de yanına uyutabiliyo ben de hatta bazı akşamlar üçümüz yatıyoruz ankara siteler’den aldım babykinder
kuzeyinannesi06 Mommyhann Çok çok memnunum iyiki almışım bebeğimi emzirirken bende yatıyorum 😃ayrıca yavru yatak altı da oraya da bez ıslak mendil stok yapıyorum kışlıkl örgüleri koyuyorum şimdilik :) tavsiye ederim
Nacafa minikmucizemaak merhaba montessorinin ahşap kısmının kalitesini merak ediyorum fotoğraf atma şansınız var mı @[silindi]
minikmucizemaak Nacafa Fıtoğrafla kaliteli tam anlama şansınız olmayabilir, ama yatağa eşim ben ve oğlum rahatlıkla yatabiliyoruz
Nacafa minikmucizemaak 100×200 ölçüsünde olan modele baktım ben. İki kişiyi rahat taşıyor mu? Birde kıymık falan var mıydı
minikmucizemaak Nacafa Kıymık çıkmıştı sanırım tam net hatırlamıyorum da şuan yok, evet 100×200 benimki
minikmucizemaak Nacafa Ben memnunum canım, hatta geçen arkadaşım geldi odam büyük olsa kesin bundan alırdım dedi😅